Regulamin

Regulamin Klubu Fitness World

1. Administratorem Klub Fitness World [„Klub”] jest Pazim Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy pl. Rodła 8 [„Pazim”].
2. Na terenie Klubu przebywać mogą wyłącznie osoby uprawnione do korzystania z usług Klubu:
a) goście Radisson Blu Hotel [„Hotel”], w ramach usługi hotelowej,
b) członkowie Klubu,
c) osoby, które nabyły prawo do korzystania z usług Klubu od zewnętrznych podmiotów, z którymi Pazim ma zawartą umowę w zakresie pośrednictwa w sprzedaży tych usług,
d) osoby, które nabyły jednorazowy dostęp do usług Klubu
3. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkie osoby korzystające z usług Klubu, z zastrzeżeniem że:
1) osoby korzystające z basenu zobowiązane są nadto do przestrzegania regulaminu basenu,
2) osoby korzystające z pozostałych stref: siłowni, zajęć zorganizowanych fitness, strefy relaksu i sauny zobowiązane są nadto do przestrzegania regulaminów poszczególnych stref.
4. Wszystkie Regulaminy dostępne są w Klubie oraz na stronie internetowej www.fitnessworld.pl.
5. Warunkiem korzystania z usług Klubu jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez użytkownika niniejszego Regulaminu oraz regulaminów poszczególnych stref. Przystąpienie do korzystania z usług Klubu jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez użytkownika ww. regulaminów.
6. Goście Hotelu, w celu skorzystania z usług Klubu zobowiązani są do podania numeru pokoju w recepcji Klubu.
7. Członkiem Klubu jest wyłącznie osoba, która:
a) posiada ważną, opłaconą kartę członkowską [„KARNET”] – Karnet uprawnia wskazaną na nim osobę do skorzystania z usług Klubu, na jakie został on wydany.
b) posiada aktywny pakiet usług, które nabył od zewnętrznego podmiotu [„PARTNER”] z którym Pazim ma zawartą umowę w zakresie udostępnienia usług sportowo-rekreacyjnych.
8. Karnet wystawiany jest w formie karty magnetycznej, jest imienny, nie może być przenoszony na osoby trzecie. Jeżeli Karnet jest wykupiony przez osobę trzecią dla Członka, indywidualizacja Klienta następuje najpóźniej przy pierwszym wejściu do Klubu.
9. Członkowie Klubu zobowiązani są okazywać pracownikom Karnet przy każdym wejściu do Klubu. W razie wątpliwości co do tożsamości osoby legitymującej się Karnetem lub w innych uzasadnionych przypadkach pracownicy Klubu mają prawo poprosić o okazanie dokumentu stwierdzającego tożsamość.
10. W przypadku zgubienia Karnetu, Członek Klubu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie pracownika recepcji celem wyrobienia duplikatu Karnetu. Duplikat jest wystawiany po uprzednim zweryfikowaniu danych osobowych oraz, po uiszczeniu opłaty wg obowiązującego w Klubie cennika.
11. Karnet uprawnia Członka do korzystania z usług, jakie zostały opłacone i jedynie przez okres, na jaki został wydany.
12. Szczegóły dotyczące usług znajdują się w cenniku Klubu dostępnym w Klubie oraz na stronie internetowej www.fitnessworld.pl.
13. Opłata członkowska za Karnet nie podlega zwrotowi, w szczególności Członek nie ma roszczeń względem Klubu z tego tytułu, że nie korzystał w terminie ważności Karnetu z usług Klubu.
14. Karnet można zawiesić na wniosek Członka tylko w uzasadnionych przypadkach takich jak: uraz, zwolnienie lekarskie, inny powód po akceptacji Kierownika Klubu. Zawieszenie Karnetu polega na wydłużeniu okresu jej ważności o czas, na jaki Karta została zawieszona z uwzględnieniem okresu ważności karty. Członek nie może korzystać z usług Klubu na podstawie zawieszonej Karty. Nie zawiesza się Karnetów wstecz.
15. Członek Klubu przyjmuje do wiadomości, że w Hotelu oraz w Klubie zainstalowany jest System monitoringu. System monitoringu zarządzany jest przez Hotel.
16. Kierownik Klubu upoważniony jest do nakazania opuszczenia Klubu lub jednostronnego wypowiedzenia członkostwa w trybie natychmiastowym, bez zwrotu uiszczonych opłat oraz do odmowy sprzedaży Karnetu w przypadku stwierdzenia:
a) naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub regulaminów poszczególnych stref,
b) umyślnego naruszenia zasad postępowania z przyrządami i urządzeniami w Klubie lub naruszenia zasad bezpieczeństwa,
c) naruszenia swoim zachowaniem zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów,
d) prowadzenia działalności konkurencyjnej względem Klubu lub reklamy takiej działalności.
17. Każdy, kto zamierza korzystać z usług Klubu zobowiązany jest do przestrzegania ustalonych godzin korzystania z Klubu wynikających z rodzaju lub zakresu wykupionych usług oraz z ustalonych zgodnie z pkt 30 poniżej godzin funkcjonowania Klubu. Pracownik Klubu może odmówić wstępu do Klubu, jeżeli do końca wyznaczonego czasu, pozostało mniej niż 30 min.
18. Osoby małoletnie, które ukończyły 16 lat mogą korzystać z usług Klubu za zgodą prawnego opiekuna wyrażoną na piśmie. Małoletni między 12 a 16 rokiem życia mogą korzystać z usług Klubu wyłącznie pod nadzorem ich prawnego opiekuna – za wszelkie szkody powstałe w związku z brakiem nadzoru, odpowiada wyłącznie opiekun takich osób.
19. Miejscem wyznaczonym do przechowywania rzeczy należących do osób korzystających z usług Klubu są szafki znajdujące się w szatniach, z zastrzeżeniem ust. 20 poniżej. Szafki udostępniane są bezpłatnie na czas pobytu w Klubie.
20. Miejscem wyznaczonym do przechowywania rzeczy wartościowych (w szczególności rzeczy o wartości min. 500 złotych, w tym środki pieniężne) należących do osób korzystających z usług Klubu są skrytki depozytowe znajdujące się w Klubie oraz sejf znajdujący się w Hotelu. Skrytki oraz sejf udostępniane są bezpłatnie na czas pobytu w Klubie.
21. Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz:
a) wnoszenia, spożywania, używania i pozostawania pod wpływem napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających;
b) palenia tytoniu oraz korzystania z elektronicznych papierosów;
c) krzyczenia i używania słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe;
d) handlu i akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam oraz ulotek;
e) fotografowanie i filmowanie w celach komercyjnych bez zgody Klubu;
f) wprowadzania zwierząt;
g) wnoszenia niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych;
h) pozostawiania bez opieki osób małoletnich:
i) reklamowanie i prowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Klubu i Pazim sp. z o.o., a w szczególności
j) reklamowanie lub zachęcanie w jakiejkolwiek innej formie do korzystania z usług innych podmiotów o zbliżonym profilu działalności, w szczególności usług polegających na prowadzeniu treningu personalnego, fitness, prowadzeniu siłowni, świadczeniu masażu, prowadzeniu basenu;
k) prowadzenie usług trenerskich (treningu personalnego) przez osoby nie posiadające zgody kierownictwa Klubu.
22. Na żądanie pracownika Klubu osoba, która nie zastosuje się do powyższych zakazów z ust. 21 powyżej obowiązana jest opuścić teren Klubu.
23. Na terenie siłowni, sali aerobiku oraz części rekreacyjnej obowiązuje zakaz wnoszenia toreb oraz reklamówek.
24. Członkowie Klubu, przebywający na terenie Klub, zobowiązani są do:
a) przestrzegania powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego, zasad dobrego zachowania i szacunku
w stosunku do pozostałych ćwiczących osób;
b) zachowania czystości oraz powszechnie przyjętych norm higieny;
c) podporządkowanie się poleceniom personelu Klubu;
d) zapoznania się z instrukcjami użytkowania sprzętu przed przystąpieniem do jego używania;
e) zachowania należytej ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem Klubu;
f) odkładanie używanego sprzętu na miejsce do tego przeznaczone; używania ochraniaczy na stopy (np. klapki z antypoślizgową podeszwą) podczas korzystania ze strefy relaksu oraz z natrysków;
g) opuszczenia terenu Klubu do obowiązującej godziny jego zamknięcia.
25. Członkowie Klubu zobowiązani są na każdym etapie korzystania z Klubu, stosować się do poleceń lub zaleceń instruktorów, trenerów lub personelu.
26. Klub nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania Klubu z przyczyn leżących po stronie osób korzystających z usług Klubu, w szczególności wynikające z naruszenia Regulaminu Klubu, zasad bezpieczeństwa, niewłaściwego użytkowania sprzętu, w tym w sposób niezgodny z instrukcjami obsługi lub wskazówkami personelu Klubu, niewłaściwego wykonywania ćwiczeń.
27. Członek Klubu przed przystąpieniem do ćwiczeń powinien skonsultować się z lekarzem sportowym, ma również obowiązek dostosować wykonywane ćwiczenia do swojego stopnia sprawności oraz stanu zdrowia.
28. Członek Klubu korzystający z usług Klubu jest zobowiązany do noszenia na terenie Klubu czystego stroju oraz do zmiany obuwia na czyste obuwie sportowe. Obuwie należy zmienić w szatni, przed wyjściem do innych pomieszczeń. Obuwie sportowe musi być odpowiednie do rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Niektóre zajęcia wymagają uczestnictwa bez obuwia, o tym poinformuje personel Klubu.
29. Członkowie zobowiązani są uregulować wszystkie należności wynikające z usług dodatkowych najpóźniej przy opuszczeniu Klubu.
30. Godziny otwarcia Klubu:
a) siłownia: poniedziałek – piątek: 6.30-22.00, sobota 8.00- 22.00 i niedziela: 9.00-22.00,
b) basen: poniedziałek – piątek: 6.30-21.30, sobota i niedziela: 9.00-21.30.
Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia.
31. Klub może zostać zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia remontów lub zabiegów sanitarnych, a także usunięcia awarii. O planowanych zamknięciach Członkowie Klubu zostaną powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem (w dowolnej formie, w tym również przez opublikowanie informacji na stronie internetowej Klubu lub za pośrednictwem portali społecznościowych ).
32. W razie sytuacji spornych wiążącej interpretacji niniejszego Regulaminu dokonuje Kierownik Klubu.
33. Regulamin sporządzono w języku polskim i angielskim, przy czym w razie rozbieżności decydujące znaczenie ma tekst polski.

1. Wszystkie osoby zamierzające uczestniczyć w zajęciach zobowiązane są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i Regulaminem Klubu oraz ich bezwzględnego przestrzegania. Uznaje się, że uczestnik przystępując do zajęć zapoznał się z niniejszym Regulaminem.
2. Uczestnictwo w zajęciach zorganizowanych/grupowych wymaga wcześniejszej rezerwacji miejsca na dane zajęcia. Rezerwacji można dokonywać osobiście w recepcji Klubu, telefonicznie (+48 91 359 51 77), za pomocą systemu zapisów on-line na stronie internetowej www.fitnessworld.pl – zakładka REZERWACJA ZAJĘĆ albo za poprzez aplikację mobilną Klubu, którą można pobrać ze sklepu APP Store (iOS) lub Google Play (Android).
3. Aby dokonać rezerwacji za pomocą systemu zapisów on-line, należy posiadać aktywne konto on-line. Konto można aktywować poprzez kontakt z recepcją Klubu lub samodzielnie na stronie internetowej www.fitnessworld.pl – zakładka REZERWACJA ZAJĘĆ albo poprzez aplikację mobilną Klubu.
4. Uczestnik może posiadać tylko jedno konto on-line.
5. Uczestnik może dokonać rezerwacji z wyprzedzeniem tylko na nadchodzący tydzień. Okno rezerwacji jest aktywowane w każdy piątek od godz. 6.30. Wyjątkiem jest Karnet dedykowany -YOGA FLY, który daje możliwość zapisu na 4 kolejne zajęcia w momencie zakupu karnetu.
6. Uczestnik może dokonać rezerwacji tylko na jedną godzinę zajęć dziennie za pomocą systemu on-line.
7. Uczestnik, który posiada Karnet z nielimitowanym dostępem do zajęć zorganizowanych lub Karnet na wejścia, może dokonać rezerwacji na większą liczbę zajęć zorganizowanych tylko za pośrednictwem Recepcji Klubu (osobiście lub telefonicznie).
8. Uczestnik może odwołać rezerwację najpóźniej na dwie godziny przed ich rozpoczęciem. Odwołania rezerwacji można dokonać za pomocą systemu zapisów on-line, osobiście w recepcji klubu, telefonicznie (+48 91 359 51 77).
9. W przypadku braku odwołania rezerwacji w wyżej określonym terminie, uznaje się, że osoba skorzystała z zarezerwowanych zajęć.
10. Uczestnicy dokonujący rezerwacji na poranne zajęcia zobowiązani są do odwołania rezerwacji najpóźniej dnia poprzedzającego.
11. Uczestnicy, którzy nie uczestniczyli w zarezerwowanych zajęciach, z zastrzeżeniem ust. 12 oraz ust. 13 poniżej zobowiązani są do uiszczenia opłaty administracyjnej w wysokości wartości jednorazowej opłaty za zajęcia – wysokość stawki w aktualnym cenniku Klubu. Do momentu uregulowania ww. opłaty zablokowane zostają możliwości dokonania rezerwacji na zajęcia grupowe.
12. W przypadku Karnetów obejmujących określoną liczbę wejść, nieobecność na zajęciach, bez wcześniejszego odwołania rezerwacji, skutkuje pobraniem wejścia z Karnetu.
13. Uczestnik, który posiada Karnet z nielimitowanym dostępem do zajęć zorganizowanych, który dwukrotnie nie odwoła rezerwacji w zajęciach zgodnie z ust. 7 powyżej, będzie mógł dokonać rezerwacji na kolejne zajęcia wyłącznie w recepcji Klubu (telefonicznie albo osobiście), z wyłączeniem dostępu do zdalnej rezerwacji za pośrednictwem aplikacji lub strony internetowej. W takim przypadku uczestnik po dokonaniu rezerwacji uprawniony będzie do udziału w zajęciach wyłącznie po dodatkowym potwierdzeniu w Klubie swojego udziału na 2 godziny przed terminem zajęć.
14. Liczba osób, które mogą uczestniczyć w zajęciach jest ograniczona, uzależniona od powierzchni sali, dostępności sprzętu oraz od specyfiki i rodzaju zajęć.
15. W trakcie korzystania z zajęć grupowych uczestnik zobowiązany jest stosować się do zaleceń i wskazówek personelu Klubu, w szczególności trenera lub instruktora zajęć grupowych.
16. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych na 2 godziny przed ich rozpoczęciem w przypadku, gdy liczba zapisanych na te zajęcia uczestników, jest mniejsza niż 6 osoby.
17. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupowych, zmiany rodzaju zajęć lub instruktora oraz odwołania zajęć grupowych, w sytuacjach nagłych lub w przypadku wprowadzania zmian w grafiku.
18. Uczestnik jest zobowiązany do punktualnego wejścia na salę zajęć grupowych. Ze względów bezpieczeństwa personel Klubu może poprosić spóźnionego uczestnika o opuszczenie sali.
19. Jedynie dokonanie rezerwacji i punktualne przybycie na zajęcia grupowe gwarantują uczestnictwo w zajęciach. Jeżeli uczestnik spóźnia się, jego miejsce na zajęciach grupowych może zająć inny uczestnik z listy rezerwowej.
20. O wpuszczeniu na salę zajęć grupowych uczestników, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca, nie mają uprawnienia do dokonania rezerwacji albo znajdują się na liście rezerwowej, decyduje wyłącznie personel recepcji Klubu – osoba prowadząca zajęcia grupowe nie ma w tym zakresie uprawnień).
21. W przypadku, gdy instruktor zajęć grupowych ma wątpliwości, co do zgodności ilości osób na sali z ilością osób, które dokonały rezerwacji, uprawniony jest do pobrania z recepcji listy z zapisami i zweryfikowania tożsamości osób przebywających na sali, z jednoczesną możliwością zażądania opuszczenia sali przez osoby, które na liście się nie znajdują.
22. Podczas zajęć, na sali mogą przebywać wyłącznie osoby biorące w nich udział.
23. Wejście na salę dozwolone jest tylko w czystym obuwiu sportowym odpowiednim do rodzaju zajęć (niedozwolone jest ćwiczenie w klapkach, sandałach itp.).
24. Podczas ćwiczeń z wykorzystaniem sprzętu sportowego w szczególności maty, uczestnik zobowiązany jest do korzystania z ręcznika, umieszczanego na sprzęcie z którego korzysta.
25. Po zakończonych zajęciach należy zdezynfekować przybory (maty, bosu, piłki itd.) wykorzystywane podczas ćwiczeń.
26. Uczestnik zajęć grupowych jest zobowiązany do bezwzględnego dostosowania się do poleceń instruktora, wynikających z toku zajęć a także do niezakłócania ich przebiegu.
27. Uczestnik, który zniszczy lub uszkodzi wyposażenie obiektu oraz wypożyczony sprzęt zobowiązany jest do pokrycia kosztów jego naprawy lub zakupienia nowego sprzętu, jeżeli naprawa nie będzie możliwa.
28. Uczestnik, będący na zajęciach po raz pierwszy, jest zobowiązany przed ich rozpoczęciem, do poinformowania o tym fakcie instruktora.
29. Uczestnik korzystający z zajęć grupowych jest zobowiązany do poinformowania instruktora o gorszym samopoczuciu, urazach, ciąży oraz wszelkich poważnych problemach zdrowotnych przed rozpoczęciem zajęć.
30. Zajęcia grupowe prozdrowotne tj. Zdrowy Kręgosłup, Pilates itp. mają charakter profilaktyczny i nie stanowią konsultacji medycznej.
31. Instruktor nie odpowiada za szkody i ewentualne urazy wynikające z niedostosowania się do jego poleceń.
32. Przebywanie na sali i korzystanie ze sprzętu do ćwiczeń jest dozwolone tylko w obecności instruktora/trenera lub za zgodą pracownika Klubu.
33. Zabronione jest samodzielne korzystanie z hamaków do Yogi umieszczonych na sali fitness.

1. Wszystkie osoby zamierzające korzystać z basenu zobowiązane są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i Regulaminem Klubu oraz ich bezwzględnego przestrzegania. Uznaje się, że każdy korzystający z basenu zapoznał się z niniejszym Regulaminem.
a) basen jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 21.30 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 9.00 do 21.30. Czas otwarcia basenu może ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych (nieobecność ratownika, awaria, zagrożenie, zmiana harmonogramu pracy). W czasie, gdy zgodnie z powyższym basen jest wyłączony z użytku obowiązuje bezwzględny zakaz kąpieli.
b) w czasie zajęć Aqua- aerobiku basen jest dostępny tylko dla uczestników tych zajęć.
c) basen jest dostępny dla osób powyżej 3-ciego roku życia.
2. Osoby małoletnie, które ukończyły 16 lat mogą przebywać same na terenie basenu jedynie za zgodą prawnego opiekuna wyrażoną na piśmie. Małoletni poniżej 16 roku życia mogą przebywać na terenie basenu tylko pod nadzorem ich prawnego opiekuna. Pod nadzorem jednego opiekuna może przebywać nie więcej niż 5 osób. Za wszelkie szkody powstałe na osobie lub w mieniu w związku z brakiem nadzoru nad małoletnimi, odpowiada ich prawny opiekun.
3. Zakazuje się wstępu na basen osobom pod wpływem alkoholu lub po zażyciu środków odurzających.
4. Na teren basenu nie mają wstępu osoby z otwartymi ranami, chorobami skóry lub z oznakami innych chorób zakaźnych.
5. Obsługa może odmówić wstępu na basen osobom, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że znajdują się w stanie, o którym mowa w ust. 6 i ust. 7 powyżej.
6. Przed wejściem do basenu należy umyć całe ciało mydłem, wziąć prysznic oraz zdjąć biżuterię, zegarki, bransoletki itp.
7. Na basenie obowiązuje nakaz noszenia strojów kąpielowych, obuwia z antypoślizgową podeszwą a długie włosy należy związać gumką.
8. Wszystkie osoby przebywające na basenie zobowiązane są dbać o utrzymanie porządku i czystości.
9. Na terenie basenu obowiązuje bezwzględny zakaz biegania, skakania do wody, nurkowania, wpychania i zanurzania do wody innych użytkowników.
10. Na basenie obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia szklanych, tłukących się lub ostrych przedmiotów jak też jakichkolwiek innych przedmiotów, które mogą stanowić chociażby potencjalne zagrożenie dla życia lub zdrowia użytkowników basenu.
11. Na basenie obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz posiłków.
12. Na basenie obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
13. Sprzęt ratowniczy powinien być używany wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzęt do zajęć Aqua – Aerobiku nie jest dostępny do indywidualnego użytku. W przypadku uszkodzenia sprzętu w związku z jego nieuprawnionym lub nieprawidłowym używaniem, osoba odpowiedzialna za takie uszkodzenie zobowiązana jest do naprawienia wyrządzonej szkody.
14. Jednocześnie w basenie może przebywać maksymalnie 15 osób.
15. Nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu sprawuje ratownik pełniący dyżur na basenie. Polecenia porządkowe lub organizacyjne mogą wydawać również inne osoby z obsługi Klubu. Osoby korzystające z basenu zobowiązane są bezwzględne podporządkować się poleceniom i instrukcjom obsługi (instruktora, ratownika, pracownika recepcji) z nakazem opuszczenia terenu basenu i Klubu włącznie.
16. O wszelkich zagrożeniach, naruszeniach Regulaminu, oraz nieprawidłowej pracy urządzeń należy bezwzględnie powiadomić obsługę Klubu.
17. Każdy przypadek naruszenia Regulaminu uprawnia obsługę do nakazania opuszczenia terenu Klubu.
18. Klub nie odpowiada za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z nieprzestrzeganiem niniejszego Regulaminu.
19. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisu Regulaminu Klubu.

1. Wszystkie osoby zamierzające korzystać z sauny zobowiązane są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i Regulaminem Klubu oraz ich bezwzględnego przestrzegania. Uznaje się, że każdy korzystający z sauny zapoznał się z niniejszym Regulaminem.
2. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe. Wszelkie wątpliwości związane ze stanem zdrowia i przeciwskazań do korzystania z sauny należy skonsultować z lekarzem.
3. Niedozwolone jest :
a) korzystanie z sauny przez osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu, których stan wskazuje na spożycie środków psychotropowych lub odurzających;
b) korzystanie z sauny przez osoby, których stan higieny osobistej odbiega od ogólnie przyjętych norm;
c) korzystanie z sauny przez osoby, których objawy wskazują na: zakaźne choroby skóry lub inne choroby zakaźne, grzybicę, brodawicę, rumień, różę lub inne podobne schorzenia, otwarte skaleczenia, trudno gojące się rany, częste iniekcje dożylne na kończynach, trudności w oddychaniu, zaburzenia równowagi, choroby serca, nadciśnienie, choroby naczyń krwionośnych, chorobę tarczycy, klaustrofobię, epilepsję, nowotwory, ostre stany reumatyczne, ostre infekcje, stany astmatyczne, podwyższoną temperaturę ciała, kobiety w czasie menstruacji i w okresie ciąży, przemęczenie i stan ogólnego osłabienia organizmu;
d) bieganie w saunie, spożywanie w niej napojów lub posiłków (w tym żucie gum),
e) zanieczyszczanie sauny;
f) umieszczanie jakichkolwiek przedmiotów na piecach lub w ich pobliżu;
g) jakakolwiek ingerencja w urządzenia techniczne sauny, w tym w szczególności zatykanie czujników temperatury;
h) jakiekolwiek zachowanie nieobyczajne, sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub zakłócające porządek publiczny;
i) wnoszenie szklanych, tłukących się lub ostrych przedmiotów, które mogą stanowić potencjalne zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników sauny.
4. Korzystanie z sauny po obfitym posiłku nie jest wskazane.
5. Do kąpieli w saunie należy zaopatrzyć się w obuwie typu klapki oraz dwa ręczniki, jeden służy do wycierania się a drugi jako podkładka na ławę.
6. Przed przystąpieniem do kąpieli w saunach należy umyć całe ciało pod prysznicem a następnie wytrzeć je do sucha.
7. Przed wejściem do sauny należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, gdyż mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.
8. W saunach panuje strefa nagości, można owijać ciało w suchy ręcznik, zabrania się korzystania z sauny w ubraniu, stroju kąpielowym. Strój zatrzymuje pot na ciele i może spowodować podrażnienia skóry. Klapki należy zostawić przed sauną.
9. W saunie należy leżeć lub siedzieć w zrelaksowanej pozycji, z kolanami podciągniętymi do ciała tak, aby stopy znalazły się w tej samej temperaturze
co reszta ciała. Konieczne jest podłożenie ręcznika pod całe ciało (również stopy), celem uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z siedziskami.
10. Korzystający z sauny zobowiązani są do zachowania ciszy, w szczególności zabronione są głośne rozmowy, krzyki oraz inne zachowania, które mogą zakłócić spokój pozostałych korzystających.
11. Polewanie bezpośrednio kamieni wodą jest niedozwolone, pomiędzy kamieniami w saunie męskiej umieszczony jest specjalnie do tego przeznaczony nawilżacz.
12. Ewentualne uwagi dotyczące pracy saun należy zgłaszać w recepcji Klubu Fitness World.
13. Przed opuszczeniem zespołu saun i wyjściem do strefy basenowej istnieje bezwzględny nakaz schłodzenia całego ciała pod prysznicem oraz umycia bez użycia mydła.
14. Po saunie należy wypocząć około 20-30 minut. Wskazane jest picie wód mineralnych w umiarkowanych ilościach (około 0,5-1litra).
15. W razie złego samopoczucia w saunie należy bezzwłocznie nacisnąć przycisk alarmowy oraz opuścić kabinę, zaalarmowana obsługa klubu poinformuje o tym ratowników WOPR, którzy udzielą Państwu pierwszej pomocy.
16. Korzystający z sauny ponosi pełną odpowiedzialność za swoje bezpieczeństwo i bezpieczeństwo osób korzystających wspólnie z sauny.
17. Po pobycie w saunie kategorycznie nie zaleca się wysiłku fizycznego.
18. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z sauny tylko i wyłącznie w towarzystwie dorosłego opiekuna.
19. Klub nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia lub szkody powstałe na skutek naruszenia niniejszego Regulaminu.

1. Wszystkie osoby zamierzające korzystać z siłowni zobowiązane są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i Regulaminem Klubu oraz ich bezwzględnego przestrzegania. Uznaje się, że każdy korzystający z siłowni zapoznał się z niniejszym Regulaminem.
2. W trakcie korzystania z siłowni użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu i instrukcji korzystania z urządzeń, wszelkich informacji na nich zamieszczonych oraz stosowania się do poleceń lub zaleceń personelu Klubu.
3. Podczas ćwiczeń z wykorzystaniem sprzętu sportowego użytkownik zobowiązany jest do korzystania z ręcznika, umieszczanego na sprzęcie, z którego korzysta. Po zakończonych ćwiczeniach należy zdezynfekować urządzenie lub wykorzystywane podczas ćwiczeń przybory.
4. Po skończonym treningu użytkownik jest zobowiązany do pozostawienia porządku oraz odłożenia sprzętu na miejsce.
5. Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym z zastrzeżeniem godzin otwarcia Klubu oraz rodzaju karnetu.
6. Klub nie prowadzi rezerwacji miejsc na siłowni.
7. Z siłowni mogą korzystać osoby, które ukończyły 18 rok życia.
8. Samodzielnie z siłowni mogą korzystać osoby niepełnoletnie powyżej 16 roku życia, za zgodą wyrażoną na piśmie przez opiekuna prawnego.
9. Na strefie siłowni obowiązuje strój sportowy, a przede wszystkim zmienne obuwie sportowe z czystą podeszwą.
10. Użytkownik ma obowiązek zgłosić każdą zauważoną usterkę sprzętu oraz powstrzymać się od korzystania z uszkodzonego urządzenia.
11. Użytkownik ma obowiązek dostosować wykonywane ćwiczenia do swojego stopnia sprawności.
12. Klub nie odpowiada za brak miejsca na urządzeniach spowodowanych nadmierną ilością ćwiczących osób jednocześnie.
13. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisu Regulaminu Klubu